Kom i gang med opplæringen i dag!

Hos oss treffer du dyktige og engasjerte trafikklærere og kursholdere. Vi kan tilby et stort utvalg i kurs og kjøreopplæring! Vi holder til i lyse og trivelige lokaler i Arna.

Åsane Trafikkskole har siden 1985 vært ledende aktør innenfor kjøreopplæring for alle tunge klasser og kursvirksomhet knyttet til dette. Senere har vi utvidet vårt tilbud, og kan nå tilby kjøreopplæring for lette førerkortklasser med tilhørende kurs. Vi tilbyr opplæring på personbil (manuell – og automatgir), personbil med henger (BE og B96), minibuss, lett lastebil, lastebil, buss, vogntog, samt trafikalt grunnkurs, YSK Grunnkurs, samt lastsikringskurs. I samarbeid med Transportkompetanse / TK Kurs tilbyr vi ADR-kurs, YSK Etterutdanning.

Kom i gang

Bestill din første kjøretime i dag.

Våre instruktører og trafikklærere er opptatt av sikre god og riktig opplæring. Vi ønsker å leve etter vårt motto «Vår kompetanse – din trygghet», både internt og ut mot våre elever og kursdeltakere. Vi vet at alle har ulike utgangspunkt og forutsetninger, og dermed ønsker vi å tilpasse opplæringen best mulig etter ditt behov. Du skal bli godt ivaretatt hos oss, og vi har stort fokus på kvalitet og trivsel. Uansett hvilket opplæringstilbud du velger hos oss, skal vi bidra til at dette blir en positiv opplevelse. Vi ønsker deg hjertelig velkommen til oss!

Ønsker du ADR-kurs eller YSK Etterutdanning?

Fra og med mai 2022 deler vi lokale sammen med vårt søsterselskap Transportkompetanse Haugesund AS og Norges Lastebileierforbund. TK Kurs, som er kursavdelingen hos Transportkompetanse, vil i samarbeid med oss i Åsane Trafikkskole levere YSK Etterutdanningskurs, ADR-kurs, Truckførerkurs og Kran. Sammen styrker vi tilbudet vårt og hever kvaliteten på våre tjenester. Samtidig ønsker vi å presisere at du møter oss på samme måte som tidligere, og vi er de samme instruktørene som du tidligere har hilst på. Det er to faste instruktører fra TK Kurs og Transportkompetanse som bidrar til vårt tilbud og som blir en del av oss. Hele gjengen ser frem til å møte deg på kurs!

Betingelser

Våre betingelser for trafikalt grunnkurs, lette klasser og tunge klasser

Dette er våre kjørelærere

Vår visjon

Åsane Trafikkskole er en del av TK Trafikkskole. Til sammen er vi 7 selskap, og vi har 16 avdelinger rundt i Norge. TK Trafikkskole har over 30 års erfaring, og vi tilbyr førerkortopplæring i alle klasser og kurs over hele landet. Målet er at vi sammen skal sørge for trafikksikkerhet og verdiskapning gjennom vår kompetanse. TK Trafikkskole er en del av TK Gruppen.